آموزش برق خودرو تخصصی کیا وهیوندای

آموزش جامع برق خودرو تخصصی کیا وهیوندای

سیستم برق و برق رسانی در خودرو یکی از مهمترین قسمت های خودرو به حساب می آید و به نوعی می توان گفت که باتری قلب تپنده ی هر خودرو می باشد. خودرو به کمک سیستم برق موجود در آن استارت می خورد و روشن می شود. اشتعال سوخت در موتور از طریق سیستم برق خودرو صورت گرفته و هسته ی اصلی خودرو که کامپیوتر آن می باشد، با برق کار می کند.

تمام قسمت های مهم خودرو به کمک برقی که باتری تولید میکند، کار می کنند. چنانچه مشکلی برای سیستم برق خودرو پیش بیاید، خودرو دچار مشکلی جدی خواهد شد. ما در ادامه به آموزش برق خودرو تخصصی کیا(kia) وهیوندای(hyundai) به صورت کامل می پردازیم تا اطلاعات شما در این زمینه بالا برود و همچنین در مورد دوره های آموزشی برق خودرو تخصصی کیا و هیوندای را توضیح می دهیم، با ما همراه باشید.

رشته ی برق خودرو از زیر شاخه های گروه مکانیک به حساب می آید. در عصر حاضر، در تمامی جامعه های توسعه یافته  پیشرفته نیاز به خودرو و استفاده از آن به یکی از ملزومات زندگی مردم تبدیل شده است. کسب درآمد و پیشرفت در حوزه ی خودروسازی، انقدر افراد جوامع مختلف را مشغول به خود کرده که در برخی کشورها صنعت خودروسازی به صنایع درآمدزای ردیف اول تبدیل شده است.

رشته ی برق خودرو برای تمامی کسانی که از استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و به روز بودن اطلاعاتشان لذت می برند و همچنین هوش فنی مناسبی دارند، ایده آل است.

آموزش برق خودرو تخصصی کیا وهیوندای آموزش برق خودرو تخصصی کیا وهیوندای

از آنجایی که استفاده از متخصصان و کارشناسان از مهمترین قسمت استفاده ازمنابع درست و قابل اطمینان در صنعت خودروسازی و تعمیر است، به همین خاطر سپردن این کار به افراد ناشی و بی تجربه خساراتی جبران ناپذیر از جمله افت شدید خودرو را در بر خواهد گرفت. پس با توجه به این موضوع صاحبان خودرو همواره به دنبال حرفه ای ترین و متخصص ترین تعمیرکار هستند تا از خسارات احتمالی پیشگیری کنند. مجتمع آموزشی فنون خودرو با بهره گیری از برترین و با تجربه ترین اساتید واستفاده از تجهیزات عملی روند آموزشی با کیفیت بالا در زمینه ی آموزش برق خودرو تخصصی کیا و برق خودرو تخصصی هیوندای را برای کارآموزان فراهم می کند.

دوره آموزشی مکانیک خودرو صفر تا صد

شرح دوره برق خودرو تخصصی کیا (Kia) و هیوندای (Hyundai)

دوره آموزش برق خودرو برق خودرو کیا و برق خودرو هیوندای یک دوره آموزشی کاملا تخصصی و حرفه‌ای است. این دوره آموزشی حاوی مباحث ارزشمند و حرفه‌ای است که هر کدام از این مباحث می‌تواند شما را به یک برق‌کار تخصصی کیا (kia) و هیوندای (Hyundai) تبدیل کند.

مباحث دوره آموزشی دوره برق خودرو تخصصی کیا (Kia) و هیوندای (Hyundai)

در دوره آموزشی برق خودرو تخصصی کیا و هیوندای ما موارد زیر را آموزش می دهیم:

  • نقشه خوانی
  • عیب یابی
  • قطعه شناسی
  • سیم کشی
  • کار با دستگاه دیاگ

مزایای دوره آموزشی برق خودرو تخصصی کیا (Kia) و هیوندای (Hyundai)

کار عملی، آشنایی کامل با ساز و کار برق خودرو کیا و برق خودرو هیوندای تنها بخشی از مزایای این دوره شگفت انگیز است. بارزترین مزایای دوره آموزش برق خودرو کیا و برق خودرو هیوندای و  عبارت است از:

  • با توجه به فراوانی نکات تخصصی، آموزش فشرده طی مدت زمان کم اما با زبانی ساده
  • سطح تخصصی بالا و کمک برای ورود به بازارکار
  • صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی
  • آموزش کامل و جامع و بی نیازی از سایر دوره‌های آموزشی
  • دسترسی مناسب از تمام قسمت های شهر، نزدیکی به مترو و BRT
  • پشتیبانی کارآموزان بعد از اتمام دوره
  • فراهم کردن خوابگاه مناسب برای کارآموزان شهرستان

آموزش برق خودرو تخصصی کیا(kia) وهیوندای(hyundai) آموزش برق خودرو تخصصی کیا وهیوندای

شهریه و مدت زمان دوره آموزشی برق خودرو تخصصی کیا (Kia) و هیوندای (Hyundai)

این دوره آموزشی طی 6 جلسه برگزار خواهد شد. هرجلسه 4 ساعته در شهر تهران برای کار آموزان فعال خواهد بود تا بتوانند به تخصص کاری و حرفه‌ای در زمینه آموزش برق خودرو کیا و برق خودرو هیوندای دست یابند. شهریه این دوره مبلغ  7.800.000 تومان است.

نکات مهم برای انتخاب آموزشگاه یادگیری برق خودرو تخصصی کیا و برق خودرو تخصصی هیوندای

برای این که بدانید یک آموزشگاه بسیار خوب برای یادگیری دوره های برق خودرو کیا و هیوندا کدام است باید به این نکات توجه کنید که شامل:

  • تجهیزات به روز و کافی برای آموزش
  • تجربه و مهارت اساتید
  • محتوای آموزشی مناسب و به روز
  • کیفیت دوره های عملی

مدرک پایان دوره

در انتهای دوره به شما مدرک تخصصی زیر نظر فنی و حرفه ای داده می شود. و در صورت نیاز گواهینامه بین المللی pcms  استرالیا  و tap انگلیس اعطاء خواهد شد.

بازار کار برق خودرو کیا و برق خودرو هیوندای در ایران

همانگونه که احتمال خراب شدن موتور یا دیگر قطعات خودرو های کیا و هیوندای و با  توجه به مهندسی هوشمندانه و دقیق آن بسیار کم است، تعمیرات آنها نیز کاری بس دشوار است و به مهارت و دانش و تخصص بالایی نیاز دارد. درنتیجه با فراگیری دانش برق خودرو کیا و برق خودرو هیوندای  در آموزشگاه فنون خودرو می توانید در میان این تعداد بالای خودروهای خارجی از محدود متخصصان تعمیرات برق خودروی خارجی باشید.

آموزش برق خودرو تخصصی کیا وهیوندای

وسایل نقلیه یکی از مهم ترین وابستگی امروزه ی مردم در سراسر دنیا به حساب می آید. با رخ دادن کوچکترین مشکل در خودرو اکثرا دچار مشکل می شوند و کارهایشان عقب می افتد که این امری غیر قابل تحمل وبسیار آزار دهنده است. به دلیل کمبود برقکار ماهر در زمینه اتومبیل ها ی لوکس، بدست آوردن تخصص بالا با توجه به شرایط موجود راه حل مناسبی برای کار در این زمینه می باشد.

باتوجه به اینکه ماشین های ژاپنی از طول عمر کمتری نسبت به ماشین های ژاپنی و آلمان برخوردارند، بطور حتم مشتریان زیادی میتوانید در زمینه تعمیر جذب کنید.

آموزش برق خودرو تخصصی کیا وهیوندای آموزش برق خودرو تخصصی کیا وهیوندای

آموزش برق خودرو تخصصی کیا وهیوندایآموزش برق خودرو تخصصی کیا وهیوندای

پیش نیاز دوره

پیش نیاز این دوره، دوره ی دوره برق خودرو و انژکتور می باشد.

4/5 - (1 امتیاز)

2 Comments

  1. محمد گفت:

    سلام
    دوره برق خودرو تخصصی کیا(kia) وهیوندای(hyundai) طی چند جلسه انجام می شود؟

    • sarajfry20@gmail.com گفت:

      سلام
      6 جلسه که هر جلسه آن 4 جلسه است برای کسب اطلاعات بیشتر به توضیحات این دوره مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه برق خودرو، آموزش برق خودرو، دوره آموزشی برق خودرو
دوره آموزشی برق خودرو