دوره اموزش برق خودرو

دوره آموزش برق خودرو بی ام و

دوره برق خودرو تخصصی بی ام و ( BMW )

سیستم برق و برق رسانی در خودرو یکی از مهمترین قسمت های خودرو به حساب می آید و به نوعی می توان گفت که باتری قلب تپنده ی هر خودرو می باشد. خودرو به کمک سیستم برق موجود در آن استارت می خورد و روشن می شود. اشتعال سوخت در موتور از طریق سیستم برق خودرو صورت گرفته و هسته ی اصلی خودرو که کامپیوتر آن می باشد، با برق کار می کند. تمام قسمت های مهم خودرو به کمک برقی که باتری تولید میکند، کار می کنند. چنانچه مشکلی برای سیستم برق خودرو پیش بیاید، خودرو دچار مشکلی جدی خواهد شد. رشته ی برق خودرو از زیر شاخه های گروه مکانیک به حساب می آید. در عصر حاضر، در تمامی جامعه های توسعه یافته پیشرفته نیاز به خودرو و استفاده از آن به یکی از ملزومات زندگی مردم تبدیل شده است. کسب درآمد و پیشرفت در حوزه ی خودروسازی، انقدر افراد جوامع مختلف را مشغول به خود کرده که در برخی کشورها صنعت خودروسازی به صنایع درآمدزای ردیف اول تبدیل شده است. رشته ی برق خودرو برای تمامی کسانی که از استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و به روز بودن اطلاعاتشان لذت می برند و همچنین هوش فنی مناسبی دارند، ایده آل است. خودرو های بی ام و به طور معمول در دسته خودروهای لوکس قرار دارند، با توجه به این شرایط شما همه ی آپشن ها را در این خودروها می توانید مشاهده کنید. تقریبا هر ماشین بی ام و به عنوان خودروی اسپرت شناخته می شود. از آنجایی که بهره مندی از متخصصان و کارشناسان از مهمترین قسمت استفاده از منابع درست و قابل اطمینان در صنعت خودروسازی و تعمیر است، به همین خاطر سپردن این کار به افراد ناشی و بی تجربه خساراتی جبران ناپذیر از جمله افت شدید خودرو را در بر خواهد گرفت. پس با توجه به این موضوع صاحبان خودرو همواره به دنبال حرفه ای ترین و متخصص ترین تعمیرکار هستند تا از خسارات احتمالی پیشگیری کنند. مجتمع آموزشی فنون خودرو با بهره گیری از برترین و با تجربه ترین اساتید و استفاده از تجهیزات عملی روند آموزشی با کیفیت بالا در زمینه ی دوره آموزش برق خودرو تخصصی بی ام و (BMW) را برای کارآموزان فراهم می کند.

شرح دوره برق خودرو تخصصی بی ام و ( BMW ):

دوره آموزش برق خودرو بی ام و یک دوره آموزشی کاملا تخصصی و حرفه‌ای است. این دوره آموزشی حاوی مباحث ارزشمند و حرفه‌ای است که هر کدام از این مباحث می‌تواند شما را به یک برق‌کار متخصص بی ام و (BMW) تبدیل کند.

مباحث دوره آموزشی برق خودرو تخصصی بی ام و

برق خودرو بی ام و

  • نقشه خوانی
  • عیب یابی
  • قطعه شناسی
  • سیم کشی
  • کار با دستگاه دیاگ

دوره آموزشی برق خودرو درجه 2

دوره برق خودرو بی ام و

مزایای دوره آموزشی برق خودرو تخصصی بی ام و

کار عملی و آشنایی کامل با ساز و کار برق خودرو BMW تنها بخشی از مزایای این دوره شگفت انگیز است. بارزترین مزایای دوره آموزش برق خودرو بی ام و عبارت است از:

• با توجه به فراوانی نکات تخصصی، آموزش فشرده طی مدت زمان کم اما با زبانی ساده

  • سطح تخصصی بالا و کمک برای ورود به بازار کار
  • صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی
  • آموزش کامل و جامع و بی نیازی از سایر دوره‌های آموزشی
  • دسترسی مناسب از تمام قسمت های شهر، نزدیکی به مترو و BRT
  • پشتیبانی کارآموزان بعد از اتمام دوره
  • اقامت در خوابگاه برای کارآموزان شهرستان

 

شهریه و مدت زمان دوره آموزشی برق خودرو تخصصی بی ام و

این دوره آموزشی طی 6 جلسه برگزار خواهد شد. هر جلسه 4 ساعته در شهر تهران برای کار آموزان فعال خواهد بود تا بتوانند به تخصص کاری و حرفه‌ای در زمینه آموزش برق خودرو بی ام و دست یابند. شهریه این دوره مبلغ 16.800.000 تومان است. ضمنا آموزشگاه فنون خودرو خوابگاه را برای کارآموزانی که از شهرستان برای شرکت در کلاس ها حضور پیدا می کنند، در نظر گرفته است.

نکات مهم برای انتخاب آموزشگاه یادگیری برق خودرو تخصصی بی ام و

• تجهیزات به روز و کافی برای آموزش • تجربه و مهارت اساتید • محتوای آموزشی مناسب و به روز • کیفیت دوره های عملی

پیش نیاز دوره برق خودرو تخصصی بی ام و

پیش نیاز این دوره، دوره ی دوره برق خودرو و انژکتور می باشد.

مدرک پایان دوره:

در انتهای دوره به شما عزیزان مدرک تخصصی زیر نظر فنی و حرفه ای داده می شود و در صورت نیاز گواهینامه بین المللی pcms استرالیا و tap انگلیس اعطاء خواهد شد.

مدرک فن خودرو

مدرک دوره مکانیک

بازار کار برق خودرو تخصصی بی ام و در ایران

همانگونه که احتمال خراب شدن موتور یا دیگر قطعات خودرو های بی ام و با توجه به مهندسی هوشمندانه و دقیق آن بسیار کم است، تعمیرات آنها نیز کاری بس دشوار است و به مهارت ، دانش و تخصص بالایی نیاز دارد. درنتیجه با فراگیری دانش برق خودرو بی ام و در آموزشگاه فنون خودرو می توانید در میان این تعداد بالای خودروهای خارجی از محدود متخصصان تعمیرات برق خودروی خارجی باشید. وسایل نقلیه یکی از مهم ترین وابستگی امروزه ی مردم در سراسر دنیا به حساب می آید. با رخ دادن کوچکترین اتفاق در خودرو اکثرا دچار مشکل می شوند و کارهایشان عقب می افتد که این امری غیر قابل تحمل وبسیار آزار دهنده است. به دلیل کمبود برقکار ماهر در زمینه اتومبیل ها ی لوکس، بدست آوردن تخصص بالا با توجه به شرایط موجود راه حل مناسبی برای کار در این زمینه می باشد.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه خودرو بی ام و ماشین بسیار گران و لوکسی میباشد هزینه های تعمیر آن نیز بسیار بالاست و این یک گزینه خوب برای افرادی است که میخواهند در این زمینه کار کنند.

امتیاز دهید post

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه برق خودرو، آموزش برق خودرو، دوره آموزشی برق خودرو
دوره آموزشی برق خودرو