بزرگترین و مجهزترین مرکز آموزشی تخصصی خودرو، آموزش تخصصی ت تعمیر موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما را در یک دوره ی طلایی همراه با جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیر موتورهای بی ام و به علاقه مندان ارائه می دهد.

زمانی که موتور خودروی شما از سمت میل لنگ، رینگ و پیستون، بلوک سیلندر، یاتاقان های متحرک وثابت و … به شکلی آسیب دیده باشد که برای رفع عیوب و تعمیر آن احتیاج به پیاده کردن کامل موتور از روی اتاق خودرو جدا کردن تک تک اجزای آن از یکدیگر باشد،َ در این زمان می گویند که موتور خودرو به یک تعمیر اساسی نیاز دارد.

در این روند معمولا سرسیلندر و قطعات وابسته نظیر سوپاپ ها، بلوک سیلندر، یاتاقان ها، بغل یاتاقانی و… به کارگاه تراشکاری فرستاده می شوند تا بعد از سنگ خوردن ، آب بندی و آماده سازی بر حسب مقدار خسارت وارد شده و دفرمه شدن اجزای مرتبط به کارگاه مکانیکی برگردانده شده و استاد تعمیرات خودرو تمامی اجزای موتور را مجددا مثل روز اول و صد البته با بسیاری از قطعات نو سرهم کرده وآنرا روی خودرو جاگذاری میکند.

این شکل از تعمیرات، همانگونه که از اسمش پیداست، پر هزینه ترین و کامل ترین نوع رفع عیوبی است که می تواند روی یک خودرو انجام داد.

شرکت های معتبر خودروسازی مثل بی ام و، بنز، تویوتا، لکسوس، هیوندای، آئودی و … همیشه برای ساخت موتور خودروهای خود از بهترین قطعات استفاده می کنند. حتی با این شرایط، با زیاد شدن هر روزه  استفاده از خودرو در زندگی روزمره، تعمیر و نگهداری خودروهایی که در حال مصرف هستند گوشه ای از هزینه های هر خانوار را تشکیل داده است.

از آنجایی که استفاده از متخصصان و کارشناسان از مهمترین قسمت استفاده ازمنابع درست و قابل اطمینان در صنعت خودروسازی و تعمیر است، به همین خاطر سپردن این کار به افراد ناشی و بی تجربه خساراتی جبران ناپذیر از جمله افت شدید خودرو را در بر خواهد گرفت. پس با توجه به این موضوع صاحبان خودرو همواره به دنبال حرفه ای ترین و متخصص ترین تعمیرکار هستند تا از خسارات احتمالی پیشگیری کنند. درآموزشگاه فنون خودرو با انجام کارهای عملی بر روی موتورهای زنده ی خودرو به کمک اساتید برجسته و نامی، ما از شما یک متخصص ماهر خواهیم ساخت.

شرح دوره دوره ی آموزشی تعمیر موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما :

بخش تعمیر موتور به شکل تخصصی بر روی تعمیرات مشکلات موتور خودرو تمرکز دارد و همچنین می تواند خدماتی مانند تعمیر یاتاقان زدگی و واشر سرسیلندر سوزوندن و روغن سوزی، تعمیر کاتالیزور، عیب یابی و تعمیر خام سوزی و بدکار کردن موتور برای معاینه فنی ، رفع صدای اولیه موتور در زمان استارت و روشن کردن موتور و …  را شامل شود. یک تعمیرکار اهل فن و متخصص می تواند طی یک زمانبندی درست و کیفیت بالا به رفع و اصلاح آن ها بپردازد.

ازجمله این فعالیت ها می توان به تعمیرات تخصصی موتور خودرو هم از نظر مکانیکی  و از نظر برقی اشاره کرد. موتور خودرو بی شک قسمت اصلی و قلب تپنده ی خودرو به حساب می آید و در شرایط بروز مشکل نمی شود در مورد آن کوتاهی کرد. با توجه به اینکه پیچیدگی موتور خودروهای خارجی امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد قسمت مکانیکی و الکتریکی موتور با همدیگر کاری با حساسیت بالا پیش رو داریم.

این دوره شامل آموزش تعمیر موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما می باشد که به صورت کاملا عملی بر روی موتورهای زنده اجرا می گردد.

مباحث دوره آموزش تعمیر موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما

در دوره ی آموزشی تعمیر موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما  موارد زیر به کارآموزان عزیز آموزش داده می شود:

  • آموزش کامل نحوه باز و بست موتور بنز سری E و C (M112) و ماکسیما
  • آموزش کامل و تخصصی عیب یابی موتور  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما
  • آموزش و آشنایی با دیاگ تخصصی STAR و NISSAN CONSULT
  • آموزش استفاده از ابزارهای مخصوص تایمینگ و ابزار مخصوص
  • یاتاقان بندی و محاسبه پیش فشار یاتاقان – شیم گیری و …
  • عیب یابی عیوب اصلی و شایع
  • برنامه ریزی و زمان بندی حالت ایده آل

مزایای دوره آموزش تعمیر تعمیر موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما  فنون خودرو

آموزشگاه فنون خودرو با سابقه ی درخشان خود و تیم کاملا حرفه ای یک آموزش کاملا کاربردی و مختص بازارکار را به صورت کاملا عملی بر روی موتورهای زنده به کارآموزان خود ارائه می دهد.

لازم به ذکر است خوابگاه در این دوره به صورت  مختص کارآموزان شهرستانی ارائه می گردد.

کارآموزان از حمایت تخصصی کارشناسان  در خرید تجهیزات مورد نیاز برای ورود به بازارکار بهره مند می شوند.

مدت زمان و شهریه دوره آموزش تعمیر موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما   

مدت کل این دوره 10 جلسه می­باشد. این دوره در 10 جلسه 4 ساعته برگزار می­گردد.

لازم به ذکر است خوابگاه در این دوره به صورت مختص کارآموزان شهرستانی ارائه می گردد.

با توجه به تقاضای بالا برای یادگیری  تعمیر موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما ، فنون خودرو این دوره ی طلایی را برای کسانی که قصد فراگیری این موتورها را  دارند با قیمت استثنایی 11.800.000 برگزار می کند.

*شما می توانید به جای پرداخت شهریه برای یادگیری هر موتور خارجی به طور جداگانه از پکیج های طلایی برای اقتصادی بودن هزینه ی آموزش استفاده کنید.

 

نکات مهم برای انتخاب آموزشگاه تعمیر موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما

  • تجهیزات به روز و کافی برای آموزش
  • تجربه و مهارت اساتید
  • محتوای آموزشی مناسب و به روز
  • کیفیت دوره های عملی
  • پشتیبانی کارشناسان پس از پایان دوره

.

با تمام این تفاصیر آموزشگاه تخصصی فنون خودرو با ارائه  یک دوره ی طلایی  در هدف یاری به کارآموزان مشتاق به یادگیری به جای پرداخت شهریه ای جداگانه برای آموزش هر موتور، آموزش موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما را در این دوره ی طلایی همراه با جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیر به علاقه مندان آموزش می دهد.

اعتبار مدرک پایان دوره:

آموزشگاه فنون خودرو برای کارآموزانی که دوره آموزشی گیربکس اتوماتیک را سپری کرده اند و جهت رشد و ارتقای رزومه کاری کارآموزان مدرک بین المللی Oxford cert انگلستان اعطا می کند.

وضعیت بازارکار موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما

موتور خودروهای لوکسی مانند مرسدس بنز و بی ام و  مهندسی منحصر به فرد خود را دارند. این شرکت ها تولیدات خود را در کلاسهای متفاوتی دسته بندی کرده اند و همانگونه که احتمال خراب شدن موتور یا دیگر قطعات خودرو با  توجه به مهندسی هوشمندانه و دقیق آن بسیار کم است، تعمیرات انها نیز کاری بس دشوار است و به مهارت و دانش و تخصص بالایی نیاز دارد. درنتیجه با فراگیری دانش تعمیر موتور خودروهای خارجی  در آموزشگاه فنون خودرو می توانید در میان این تعداد بالای خودروهای خارجی از محدود متخصصان تعمیرات خودروی خارجی باشید.

وسایل نقلیه یکی از مهم ترین وابستگی امروزه ی مردم در سراسر دنیا به حساب می آید. با رخ دادن کوچکترین مشکل در خودرو اکثرا دچار مشکل می شوند و کارهایشان عقب می افتد که این امری غیر قابل تحمل وبسیار آزار دهنده است.

میزان درآمد تعمیرکار موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیماچقدر است؟

قصد داریم که هزینه ای مرتبط با تعمیر اساسی خودروهای خارجی  را بررسی کنیم. برای آنکه اجرت تعمیر در شهر های بزرگ و کوچک متفات بوده و همچنین قیمت لوازم یدکی مارک های مختلف فرق زیادی دارد، اجرت استاد مکانیک به شکل میانگین 3 میلیون تومان الی 8 میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که مبلغ تعمیر اساسی خودروی بی ام و  E60 می تواند بر حسب مقدار خسارت وارده به میل لنگ و بلوک  سیلندر، شاتون ها، هزینه تراشکاری و غیره بیشتر و یا کمتر از مقدار گفته شده  باشد اما به شکل کلی ، در شرایطی که  موتور خودروی بی ام و  E60 احتیاج به تعمیر اساسی پیداکند، به طور متوسط هزینه کلی خدمات و لوازم یدکی، هزینه ای در حدود 12 الی 15 میلیون تومان را بر مالک خودرو تحمیل می کند.

پیش نیاز دوره تعمیرات تخصصی موتور خودرو های  بنز سری E و C (M112) و ماکسیما

دوره ی مکانیک خودرو درجه 2 پیش نیاز این دوره می باشد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه برق خودرو، آموزش برق خودرو، دوره آموزشی برق خودرو
دوره آموزشی برق خودرو